به گزارش خبرنگار یزدفردا، در جلسه ای که با حضور عزیزا... سیفی فرماندار ، امام جمعه بخش زارچ ،بخشدار و برخی دیگر مسئولین در خصوص مسکن مهر بخش زارچ در محل فرمانداری تشکیل شد فرماندار تأکید کرد باید همه در جهت مرتفع نمودن مسایل و مشکلات مسکن مهر بخش زارچ بسیج شوند.

عزیزا... سیفی در این جلسه با بیان اینکه یکی از خدمات شایسته دولت نهم و دهم ساخت مسکن مهر برای جونان ودیگر مردم بوده است گفت: طرح مسکن مهر باعث شده است تا قیمت زمین ومسکن به قیمت واقعی برسد و از برخی استفاده سودجویانه بعضی افراد ، رشد بی رویه قیمت زمین و مسکن ، قانون گریزی و عدم رعایت اصول مقاوم سازی و زیباسازی شهری  جلوگیری شود.

فرماندار با اشاره به اینکه اجرای مسکن مهر به عنوان مدل جدیدی از ساخت وساز مسکن در ایران و در جهان می باشد خاطر نشان کرده است علاوهبر ایجاد تحول اساسی در ساخت و ساز مسکن در این طرح قیمت زمین که به عنوان اساسی ترین رکن مسکن می باشد حذف شدهاست و دولت زمین را به صورت رایگان در اختیار قرار داده و مردم تنها قیمت تمام شده ساخت مسکن خود را می پردازند که این خود نمونه ای مناسب برای دیگر کشورها نیز می باشد.

وی تأکید کرد:مسایل و مشکلات مسکن مهر بخش زارچ باید با برنامه ریزی و هماهنگی و تعامل مناسب میان تمام افراد دخیل در این امر از خود مردم ، تعاونی ها و ادارت و نهادهای شهرستان هر چه سریعتر مرتفع گردد.

سیفی در پایان از تلاشهای صورت گرفته در ساخت مسکن مهر در زارچ تشکر کرد و افزود نباید گذاشت تا عده ای با متشنج نمودن افکار عمومی مردم را از طرح مسكن مهر نا اميد كنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا